kozmofol

İsteyince Oluyor

Posted in Kategorilenmemiş by enip on 31 Ara 2008

Kişisel: 2008 benim için köskötü bir yıldı. Her sene daha iyisini dilemekten kendimi alıkoyamıyorum. Batıl itikat? Şartlanma? Mistisizm? Dinsellik? Sebebi n’olursa olsun, diliyorum.

İşsel: Kriz bizi teğet geçsin istiyorum.

Kentsel: Otobüslere dijital durak tabelaları konulsun, İstanbul’da tüp geçitin 4/16 hattı açılsın, kentsel taciz bitsin istiyorum.

Gördüğünüz üzere; mütevaziyim.
İstemek ve almak fiillerinin ters orantısına inanırım.

Bir Cevap Yazın

