kozmofol

atıkları yönettiğimizde

Posted in Kategorilenmemiş by enip on 17 Mar 2010

Kağıtla plastiği, metalle camı ya da organik atığı ayırdığımızda evlerimizde, AB’ye girmeye gerek kalmayacak.

7 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. pinarslan said, on 17 Mar 2010 at 22:46

    RTE koş koş, bak ne diyor.

  2. bilinmeyen said, on 18 Mar 2010 at 09:06

    sadece RTE’nin başaracağı bir iş değil bu. Sonuçta RTE kadar sevgili halkımızın duyarlı olması gerekiyor.

  3. pinarslan said, on 22 Mar 2010 at 21:29

    estafurla. rte takmis kafayi ab’ye diye dedim.
    ben zaten ab’ye cevreci olmak icin girecegimizi dusunuyor da degilim. o da degil bence. yazarin aksine. sanirim.

    • enip said, on 23 Mar 2010 at 09:31

      ben de öyle düşünmüyorum elbette. yani “ab’ye giren çevreci oluyor ya da çevreci olan ab’ye giriyor” demek çok saçma olurdu. kaldıki atık yönetimi için “çevreci” olmaya da gerek kalmamalı. tükettiğimizin sorumluluğunu taşımak sadece.

      ne ise, bu denklemi atık yönetimiyle ve kalkınmayı doğru orantılı gördüğüm için kurmuştum. o bilince ulaştığımız zaman birçok eşiği de atlamış olacağız demek istiyorum.
      başkaları bize atlatmadan.
      birlikte yapalım, yayılsın istiyorum.

      • bilinmeyen said, on 26 Mar 2010 at 23:54

        +1

  4. dana frigerio said, on 26 Nis 2010 at 08:19

    Hi kozmofol
    I found you on web
    I love your blog , good work, I shared you on my italian blog of gardening
    if you want to come and see..
    http://dana-gardendesign.blogspot.com/2010/04/unknownvulgarenet.html

    regards
    dana

    • enip said, on 26 Nis 2010 at 10:22

      hi dana,
      I am already a follower of your blog though I do not understand italian!!
      thank you for sharing.
      cheers


Bir Cevap Yazın

